Yapay zekâyla dijital vitrin dönemi!
Harun, “Dijital çağda görünür olmak, yalnızca içerik paylaşmakla sınırlı değil. Artık küçük bir işletme de, bireysel bir girişimci de, yapay zekâ destekli araçlarla profesyonel görünüme sahip içerikler üretilebiliyor.

Görünürlük, büyük medya bütçelerine değil, doğru araçları kullanan yaratıcı stratejilere bağlı” diye konuştu.
Yapay zekâyla birlikte yaşanan dijital dönüşümün Türkiye'deki uygulayıcılarından biri olan dijital içerik üreticisi Alptuğ Harun, “Her işletme, her birey, yapay zekâyı kullanarak daha fazla görünür olabilir” ifadesini kullandı. Harun’a göre; ChatGPT, Canva, CapCut ve benzeri araçlar sayesinde sosyal medya postlarından harita fotoğraflarına kadar her içerik artık “dijital vitrin” işlevi görüyor.
HERKES MARKA OLABİLİR!
Google Haritalar’da bugüne kadar 3.8 milyon gösterime ulaşan içerikler ürettiğini de belirten Harun, “İşletmeler için görünürlük sadece tabela değil; haritalarda, sosyal medyada ve arama sonuçlarında öne çıkmakla olur. Dijital çağda görünür olmak, yalnızca içerik paylaşmakla sınırlı değil. Artık küçük bir işletme de, bireysel bir girişimci de, yapay zekâ destekli araçlarla profesyonel görünüme sahip içerikler üretilebiliyor. Görünürlük, büyük medya bütçelerine değil, doğru araçları kullanan yaratıcı stratejilere bağlı” açıklamalarına yer verdi.
Tarih: 23-06-2025